به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کرمانشاه،۱۳ تیر ۹۹ شکوفه مهدیآبادی از تفاهم چهارجانبه برای تولید محتوا، معرفی جاذبههای گردشگری با عنوان \"پرسه در رگهای کرمانشاه\" خبر داد و گفت: «مهترین نیاز تبلیغات گردشگری، تولید محتوای تخصصی و هدفمند با رویکرد معرفی توانمندیهای استان کرمانشاه است که میتواند در جذب گردشگر به استان موثر باشد.»
مدیر روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه گفت: «با توجه به پیشرفت رویدادهای فناوری و اطلاعات در تبلیغات، دیگر نمیتوان به تولید محتوای چاپی و محیطی اکتفا کرد.»
مهدی آبادی گفت: «تولید نشریات گردشگری در قالب کتابچه، بروشور، نقشه مجلات و بیلبورد هنوز مخاطبان خود را دارد، اما این تولیدات هم تحت تاثیر فناوری روز، متحول شدهاند و نمیتوان هر کتابچه یا بروشوری را با ابعاد، کاغذ و عکسی را تولید کنید و کیفیت در طراحی و چاپ و استفاده از مواد مرغوب، حرف اول را می زند.»
او گفت: «نسخه الکترونیکی تمام این اقلام به بازار آمده و به مراتب جذابتر است و مردم مطالب مورد علاقه خود را در گوشیهای تلفنهمراه، صفحه جذاب تابلوهای الکترونیکی، مانیتور کامپیوتر و تلویزیونهای بزرگ جستجو می کند.»
مهدیآبادی گفت: «در همین راستا، این تیم که متشکل از کارشناسان گردشگری، راهنمایان، مدرسین مجرب و متخصص، دفاتر خدمات مسافرتی صاحبنام وبرتر استان تشکیل شده، قصد دارد جاذبههای کمتر معرفیشده کرمانشاه را در حوزه \"توریسم زمینه گرا\" تنها با ابزار ساده همچون گوشی همراه و راویان گردشگری با لحنی جذاب به مخاطبین خود در شبکههای اجتماعی معرفی کند،»
او گفت: «این تولید محتوا به ٣ زبان فارسی، کردی و انگلیسی منتشر خواهد شد.»
مهدیآبادی گفت: «موسسین این گروه از چهرههای شناختهشده در صنعت گردشگری استان همچون، هانیه شمس، مهریار صوفیوند، بنیامین رضایی و.. هستند که بهزودی دستاوردهای آنها در فضاهای مورد نظر منتشر خواهند کرد.»
شکوفه مهدی آبادی گفت: «این طرح از حمایت و استقبال امید قادری مدیر کل و علی صابر معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه برخوردار است.»
انتهای پیام/