بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کردستان، حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایهگذاری گفت: «هدف از برگزاری این جلسه رسیدگی به شکایتها و نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان و همچنین ایجاد همکاری و تعامل در راستای عملکرد هر چه بهتر و بیشتر این دفاتر بود.»
او افزود: «در این جلسه تعداد سه فقره شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به این معاونت گزارش شده بود که مورد بررسی و پیگیری کارشناسان قرار گرفت و برای تمامی شکایتها رأی صادر شد.»
اسکندری در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: «برگزاری این جلسهها، بر نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان تأثیر بهسزایی دارد چرا که در این جلسه مقرر شد، فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی هدفمندتر شود.»
انتهای پیام/