بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان یزد، هما خورشیدی 9 اسفندماه با اعلام این خبر گفت: «در بخش تبلیغات محیطی، ضمن بهرهگیری از برند گردشگری ملی کشور و تبلیغ سایت ویزیت ایران، تمامی محصولات گردشگری کشاورزی و روستایی استان تبلیغ شده است.»
او افزود: «با توجه به اینکه موضوع نمایشگاه گردشگری روستایی بود،معرفی روستاهای هدف گردشگری استان مورد توجه قرار گرفت.»
استان یزد در سالن شماره b 38 با برپایی پنج غرفه به متراژ 140 مترمربع؛ ظرفیتها، پتانسیلها و توانمندیهای خود را در حوزه گردشگری بهنمایش گذاشت.
انتهای پیام/