برندسازی حلقه مفقوده در مبل و منبت تویسرکان است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: «برندسازی صنایع‌دستی تویسرکان یکی از مهم‌ترین الزامات برای رونق تولیدات مبل منبت در این شهرستان است.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی مالیمر امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ در بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان گفت: «در بخش اقتصاد، عمده هدف دولت‌ها متوجه افزایش تولید و درآمد ملی(رشد اقتصادی)، رسیدن به اشتغال کامل و کاهش نرخ بیکاری، ثبات قیمت‌ها و کاهش نرخ تورم به منظور حفظ قدرت خرید پول ملی، توسعه صادرات و افزایش درآمدهای ارزی به منظور تأمین نیازهای ارزی کشور و تسهیل در اجرای برنامه های توسعه و بالاخره توزیع بهتر و عادلانه تر درآمدها برای برقراری عدالت اقتصادی در جامعه است.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: «برندسازی صنایع‌دستی یکی از مهم ترین الزامات برای رونق تولیدات این حوزه است و اگر برند مشخصی برای صنایع‌دستی این شهرستان وجود داشته باشد، هنرمندان می‌توانند کالاهای خود را به نام صنایع‌دستی این شهرستان به فروش برسانند.»

مالمیر بر برندسازی و نحوه عرضه تولیدات صنایع‌دستی اشاره کرد و گفت: «در راستای رونق و معرفی صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان در سطح ملی و فرا ملی، برندسازی و نحوه عرضه تولیدات بسیار قابل توجه بوده و هنرمندان و مسئولان محلی و دلسوزان تویسرکان باید برای ایجاد آن تلاش جدی‌تری بکنند.»

او در پایان از همه صنعتگرانی که با هنر دست خود در توسعه صنایع‌دستی و فعال بودن این حوزه در شهرستان مشارکت داشته‌اند قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 14000322889185

برچسب‌ها