بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان البرز، فریدون محمدی روز پنجشنبه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ با اعلام این خبر، عنوان کرد: «در راستای معرفی جاذبههای تاریخی و طبیعی البرز و نیز به منظور آشنایی مسافران عبوری و با هدف تبدیل استان از مسیر گردشگری به مقصد گردشگری بنرهای تبلیغاتی حاوی تصاویر آثار شاخص به نمایش در آمده است.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی البرز اظهار کرد: «بر این اساس در مسیر رفت و برگشت اتوبان شهید همت حد فاصل تهرانکرج از ۶ بیلبورد تبلیغاتی با عنوان استان البرز؛ مقصد نوین گردشگری ایران رونمایی شد.»
او در ادامه با تأکید بر ظرفیتهای گردشگری البرز تصریح کرد: «جاذبههای طبیعی طالقان، تپه ۹ هزار ساله ازبکی نظرآباد، کاروانسرای ینگیامام ساوجبلاغ، سوغات و صنایعدستی محور گردشگری چالوس، درختان کهنسال و ابنیه تاریخی در سایر شهرستانهای ششگانه استان، گویای پیشینه کهن ایران کوچک است.»
او همچنین با اشاره به نقش تبلیغات محیطی و لزوم گسترش آن در صنایع مختلف افزود: «هر چند شیوع کرونا ضربه مهلکی بر صنعت گردشگری البرز وارد آورده اما سرمایهگذاران و فعالان این عرصه در حال گذار از بحران به وجود آمده هستند تا با اتخاذ تدابیر لازم به روزهای اوج گذشته برگردند.»
محمدی بیان کرد: «بنابراین رشد چشمگیر صنعت تبلیغات متناسب با نیاز جوامع و اثرگذاری آن در عرصههای مختلف انکار ناپذیر بوده و معرفی آثار شاخص تاریخی و طبیعی البرز از این مستثنی نیست و یکی از راههای جذب گردشگر داخلی و خارجی به شمار میرود.»
انتهای پیام/