آموزش‌های بازاریابی دیجیتال به فعالان صنایع‌دستی ارائه می‌شود

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور گفت: «آموزش‌های بازاریابی دیجیتال به فعالان صنایع‌دستی ارائه خواهد شد.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، پویا محمودیان روز جمعه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ در نشست با هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: «آموزش‌های بازاریابی، بازارداری، بازارسازی و بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) و استمرار آن با کمک بخش خصوصی از مهم‌ترین نیازهای هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور است.»

او افزود: «در دوران شیوع ویروس کرونا آسیب‌های جدی به حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور وارد شد.»

محمودیان تصریح کرد: «تقویت حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور با هدف ارتقای صادرات تولیدات این بخش به کشورهای خارجی از دیگر اقدامات این معاونت در دوران شیوع ویروس کرونا است.»

او یادآور شد: «شناسایی نخبگان استانی در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با هدف کمک به تحقق برنامه‌های این وزارتخانه و همچنین در دستور کار است.»

او با اشاره به ثبت شهرکرد به‌عنوان شهر ملی نمد و تلاش برای ثبت آن به‌عنوان شهر جهانی نمد گفت: «در این راستا کمک‌های مسئولان استانی و مجموعه مدیریت شهری می‌تواند تاثیرگذار باشد.»

محمودیان اضافه کرد: «افتخار ثبت شهرکرد به‌عنوان شهر ملی نمد به تمامی هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اختصاص دارد.»

او افزود: «چهارمحال و بختیاری علاوه بر صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهری، توان و پتاسیل بالایی در حوزه روستایی و عشایری دارد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1400072374825

برچسب‌ها