بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، دامون افکاری که در زمینه مشاوره بازرگانی ایران و اسپانیا فعالیت میکند در حاشیه برپایی نمایشگاه فیتور در شهر مادرید با بیان اینکه برای ششمین بار در کنار شرکتهای فعال در زمینه جذب گردشگر و ارائه خدمات توریستی در نمایشگاه بینالمللی گردشگری فیتور اسپانیا شرکت کرده است، گفت: «موضوعی که این نمایشگاه را نسبت به دورههای پیشین متمایز میکند وجود علاقهمندی بیشتر و نیاز قابل مشاهده به سفر در افراد مختلف است.»
او افزود: «این شرایط فرصت مناسبی را برای تبلیغ ظرفیتهای متعدد ایران و ایجاد انگیزه برای سفر به کشورمان در اختیارمان قرار داده است. همچنین شرکت در این نمایشگاه میتواند در این زمینه مثبت و سازنده باشد.»
مدیرعامل شرکت پرسانیول با اشاره به شناخت محدود جهانگردان نسبت به ایران، اظهار کرد: «کشور ما برای صنعت توریسم و فعالان گردشگری جهان دارای نقاط جذاب و هیجانانگیز زیادی است. در نتیجه در نمایشگاه با نمایش دادن جاذبههایی از ایران و فرصتهایی که در کشورمان وجود دارد و ارائه توضیحاتی که چهره به چهره به مسافران داده میشود میتوان به معرفی تصویر شفاف از ایران کمک کرد.»
او تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که زمینه حضور دستاندرکاران صنعت گردشگری ایران را در این گردهمایی جهانی و نمایشگاه فراهم کرد، قابل ستایش و تجلیل دانست و گفت: «در صورتی که هر کدام از فعالان به صورت جداگانه در نمایشگاه شرکت میکردند، باید با هزینه بسیار بالا، صرف زمان زیاد و درصد احتمال موفقیت پایین این رویداد را ترک میکردند. این همبستگی، همگرایی و حضور در کنار یکدیگر بهنام ایران و در غرفه ایران نتیجه پیگیریها و حمایت کانون است.»
افکاری در پایان تصریح کرد: «استفاده از المانهای دیجیتالی از جمله نور که امکان ایجاد آن با هزینههای حداقلی قابل ایجاد است، میتواند به افزایش جذابیت بصری بیشتر کمک کند.»
انتهای پیام/