نمایشگاه گردشگری فرصت عظیم معرفی ظرفیت گردشگری ایران و شبکه‌سازی گسترده

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد با تاکید بر اینکه گردشگری در پساکرونا باید جنبه تبلیغات خود را پررنگ‌تر کند، گفت: «نمایشگاه گردشگری فرصت عظیمی برای معرفی ظرفیت گردشگری ایران و شبکه‌سازی گسترده است.»

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، سیدعلیرضا سالار حسینی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران با بیان اینکه یزد یکی از استان‌های پیشرو در حوزه گردشگری است، اظهار کرد: «گردشگری در دوران کرونا متحمل آسیب‌های قابل توجهی شده به طوری که بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های این حوزه نیمه تعطیل و تعطیل شدند.» 

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یزد با بیان اینکه احیا و توسعه گردشگری پساکرونا نیازمند اهتمام دولت و بخش خصوصی است، تصریح کرد: «امروز شاید برای اولین بار در سال 1400 شاهد بزرگترین رویداد گردشگری کشورمان هستیم که می‌توانیم آن را بزرگ‌ترین اجماع گردشگری ایران تلقی کنیم.»

او  با تاکید بر اینکه گردشگری در پساکرونا باید جنبه تبلیغات خود را پررنگ‌تر کند، گفت: «نمایشگاه گردشگری فرصت عظیمی برای معرفی ظرفیت گردشگری ایران و شبکه‌سازی گسترده در این باره است.»

انتهای پیام/

کد خبر 14001110479916