بهگزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قم، علیرضا ارجمندی روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه ضمن بازدید از سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: «این سامانه گویای ارتباطات مردمی شهرداری به منزله پل ارتباطی برای خدمترسانی به شهروندان و زائران شهر کریمه اهل بیت(س) است.»
او ادامه داد: «در طول سال سامانه ۱۳۷ همواره گوش شنوای شهروندان در خصوص مشکلات شهری بوده و در ایام شعبان و نوروز هم راهنمایی برای زائران است.»
ارجمندی عنوان کرد: «این سامانه در ایام تعطیلات همراه با دیگر مجموعهها اطلاعرسانی دقیق و هدفمند در خصوص زمینههای خدماتی شهر را در دستور کار دارد.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی قم گفت: «اطلاعرسانی زائران در خصوص مراکز اقامتی، ستادهای اسکان، مراکز خدماترسانی و همچنین رفع مشکلات شهری شهروندان جزو برنامههای نوروزی این سامانه است.»
انتهای پیام/