سامانه 33521 پاسخگوی گردشگران یزد خواهد بود

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از راه‌اندازی تلفن پاسخگوی میراث یزد با شماره ۳۳۵۲۱ خبر داد و گفت: «این سامانه بسیاری از مشکلات اسکان گردشگران یزد را برطرف خواهد کرد.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، احمد آخوندی روز شنبه ۲۸ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: «یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسافران نوروزی مسئله اسکان است که از طریق تلفن پاسخگو می‌توانیم این دغدغه را با راهنمایی به‌موقع برطرف کنیم.» 

آخوندی ادامه داد: «راهنمایی گردشگران در خصوص تمام مسائل سفر جزو برنامه‌های ما است و بانک اطلاعاتی شماره‌های کشیک ستاد در تمام زمینه‌ها از طریق این تلفن پاسخگو به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.» 

او با اشاره به اینکه پنج نیروی پاسخگو به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی هستند، گفت: «سامانه ۳۳۵۲۱ بسیاری از دغدغه‌های مشترک ما و مردم را برطرف می‌کند.» 

آخوندی افزود: «مسئله سامان‌دهی اسکان واحدهای غیرمجاز نیز تا حدودی از طریق پاسخگویی به‌موقع به مخاطبان برای مسئله اسکان برطرف خواهد شد و با همراهی گردشگران می‌توانیم جلوی بسیاری از سوءاستفاده‌ها از آن‌ها را بگیریم.» 

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در نوروز توجه به رضایت گردشگران و شکایات آن‌هاست، تصریح کرد: «در خصوص این مسئله نیز سامانه‌ای در دست طراحی است که با اهتمام شهرداری نسبت به آن اقدام خواهد شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 14001228104649

برچسب‌ها