بازرس کل امور وزارت کشور مهمان ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر شد

محمودرضا مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور از ستاد هماهنگی خدمات سفر بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، محمودرضا مهرورز امروز شنبه 6 فروردین ماه 1401 ضمن بازدید از ستاد هماهنگی خدمات سفر در جلسه هماهنگی این ستاد که با حضور علی‌اصغر شالبافیان رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری، محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس و مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور حضور پیدا کرد.

در ابتدای این جلسه علی‌اصغر شالبافیان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: «به واسطه کاهش بیماری کرونا و وقفه دو ساله سفرها در کشور پیش‌بینی این حجم از سفر را داشتیم. این استقبال یک آزمون برای ما بود که تا حد امکان سعی کردیم بهترین خدمات‌رسانی و امکانات کشور را برای خدمت به مسافران بسیج کنیم. در این راه ۲۳ ارگان دولتی و حکومتی یاور ما در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی بودند.»

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور پس از شنیدن گزارشی از فعالیت‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر و 23 نهاد این ستاد گفت: «از تمامی ۲۳ دستگاه حاضر در ستاد هماهنگی خدمات سفر قدردانی و تشکر می‌کنم. نمایندگان ما در تمامی استان‌ها بازرسی خود را انجام می‌دهند و در آخر تعطیلات نوروزی این گزارش به خدمت مردم عزیز ایران ارائه و به تمامی شکایات مردم رسیدگی خواهد شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010106458502

برچسب‌ها