بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، جواد واحدی در سفر استانی به خراسان شمالی در روز پنجشنبه دوم تیرماه سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: «پیش از این مقصد بسیاری از مردم کشور، شهرهای توریستی بزرگی بود که برای همه آشنا است.»
او افزود: «در حال حاضر باگذشت حدود دو سال از بیماری کرونا و ازسرگیری سفرهای داخلی و خارجی، مقاصد گردشگری مردم افزایشیافته و بسیاری از مقاصد ایجاد شده، مورد استقبال عموم قرار گرفته است.»
واحدی با اشاره به اینکه تبلیغات گسترده در دستور کار وزارتخانه قرار دارد، تصریح کرد: «تبلیغات اماکن گردشگری و تفریحی باید پیش از اینها صورت میگرفت تا مردم از ظرفیت تمامی استانها استفاده کنند.»
معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی عنوان کرد: «طی یک سال گذشته با پیگیریها و تلاشهای وزیر، ارتباطات مناسبی در بستر تبلیغات و اماکن گردشگری ایجاد شده است.»
واحدی افزود: «اپلیکیشنی در خصوص تبلیغات اماکن گردشگری با رویکرد دانشبنیان در حال راهاندازی بوده و در مجلس نیز برای نمایندگان به نمایش گذاشته شده است.»
او اظهار کرد: «این اپلیکیشن از لحظه ورود شما به یک استان فعال شده و تمام مقاصد گردشگری، تاریخی و فرهنگی استانها را به نمایش میگذارد.»
واحدی با اشاره به اینکه مسیریاب نیز بر روی این نرمافزار تعبیه شده، افزود: «حتی امکان زمانبندی توسط اپلیکیشن نیز وجود دارد و این برنامه موبایلی میتواند بهترین زمانبندی و برنامهریزی را برای استقرار شما در مقصد داشته باشد.»
معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خاطرنشان کرد: «تلاش وزارتخانه این است تا مشکلات این اپلیکیشن را به طور کامل رفع کرده و تا پایان سال از این برنامه موبایلی رونمایی کند.»
انتهای پیام/