بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان قزوین نادر محمدی روز پنجشنبه 24 شهریور 1401 با اعلام این خبر گفت: «با توجه به دستورالعمل اجرایی صدور و تمدید کارت مدیران تاسیسات گردشگری، صدور و تمدید کارت مدیران تاسیسات گردشگری صرفا منوط به ارائه گواهینامه حضور و گذراندن این دوره است و حضور مدیران تاسیسات سطح استان در این دوره آموزشی ضروری است.»
معاون گردشگری و سرمایهگذاری قزوین اظهارکرد: «این دوره آموزشی مدیریتی بهمدت 184 ساعت شامل 128 ساعت نظری و 56 ساعت عملی توسط موسسه آموزشی خانه سفیران با اخذ مجوز از ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان در ترم پاییز برگزار میشود و پس از برگزاری آزمون گواهینامه معتبر برای فراگیران صادر خواهدشد.»
محمدی با بیان اینکه ثبتنام و حضور در این دوره برای علاقهمندان و عموم نیز آزاد است، افزود: «مدیران تاسیسات و علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام با شمارههای 02833234774 و 09039876678 تماس حاصل کنند و یا به موسسه سفیران بهآدرس قزوین، خیابان خیامجنوبی، جنب مدرسه شیخ طوسی ساختمان پاسارگاد، طبقه دوم مراجعه کنند.»
انتهای پیام/