بهگزارش میراثآریا بهنقلاز روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان جنوبی، حمید عباسزاده روز شنبه 9 مهرماه 1401 اظهار کرد: «هدف از برپایی میز خدمت ارتباط مستقیم با مردم و ارتقای کیفی ارائه خدمات است.»
رئیس اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی شهرستان قاین که پاسخگوی سوالات و ابهامات مراجعان بود، افزود: «میز خدمت یکی از مسیرهایی است که شهروندان میتوانند مطالبات خود را به صورت رودررو با مسئولان مطرح کنند تا برای رفع مسائل و نیازهایشان، تدابیر لازم اتخاذ شود.»
انتهای پیام/