مجتمع‌های بین‌راهی فضای مناسب  برای عرضه صنایع‌دستی داشته باشند

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور در سفر خود به زنجان برای شرکت در شانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی این استان، از مجتمع بین راهی پاسارگاد شهرستان ابهر بازدید کرد.

 به‌گزارش میراث‌آریا، مریم جلالی روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۱ در بازدید از مجتمع گردشگری پاسارگاد شهرستان ابهر گفت: در حوزه صنایع‌دستی انتظار می‌رود هر هتل یا مجتمع گردشگری در این استان ظرفیت ایجاد یک نمایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی را داشته باشد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور یادآور شد: شهر تاریخی ابهر به عنوان یک بسته کامل گردشگری و وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، صنایع‌دستی و فرهنگی در کشور دارای ظرفیت ویژه است‌.

او بیان کرد: کالای فرهنگی و صنایع خلاق راه نفوذ است. صنایع‌دستی ما نماد هویتی و سلول‌های فرهنگی هستند و آفرینش‌های هنری که در صنایع‌دستی وجود دارد، در تمام دنیا بی‌نظیر است.

  جلالی گفت: نمایش صنایع‌دستی و فروش آنها با توجه به جذابیت و نمودی که دارند می‌توانند در در مجتمع‌های گردشگری مورد استفاده قرار گیرند.

او بیان کرد: در ساخت مجموعه گردشگری به همان مقداری که باید به نگهداری و حفاظت آن اهمیت داد، تبلیغات و برندسازی هم حائز اهمیت است و با ایجاد رویدادهای مختلف باید از آن استفاده شود، رویدادها به عنوان جاذبه‌های مکمل به رونق گردشگری در هر فضایی کمک می‌کنند.

جلالی گفت: جذب مشتری یک علم است و یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی است، آشنایی با روش‌های افزایش فروش و جذب مشتری از ملزومات موفقیت در کسب‌و‌کار است، باید این علم را در عرصه گردشگری و صنایع‌دستی آموزش داد و در این عرصه به کار برد.

انتهای پیام/

کد خبر 14010721979957

برچسب‌ها