فرمانده جدید پایگاه بسیج میراث‌فرهنگی اصفهان منصوب شد

هم‌زمان با پاسداشت هفته بسیج، فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز 9 آذرماه و طی مراسمی، سرهنگ پاسدار محمد شفیعی رئیس سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه حضرت صاحب‌الزمان(ع) استان اصفهان، حمیدرضا محققیان را به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان منصوب کرد.

در این آdین، رئیس سازمان بسیج ادارات اصفهان گفت: امید می‌رود تا با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن، تقوا و جهان در راه خدا و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و موسس شجره طیبه بسیج و همچنین با رعایت قوانین و تدابیر و منویات ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا بتوانید با بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی و باهمت و تلاش هر چه بیشتر، حضور سازمان‌یافته کارمندان را در پایگاه بسیج آن اداره‌کل فراهم‌ سازید.

او ادامه داد: تلاش ما در خصوص حضور همکارانتان در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی در چهارچوب وظایف پایگاه مقاومت و به‌کارگیری توان خود در جهت پویایی و بسیج همگانی کشور مورد تجلیل است.

حمیدرضا محققیان هم‌اینک مسئولیت معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان را به عهده دارد و با حفظ سمت به‌عنوان فرمانده پایگاه بسیج کارکنان اداره‌کل برگزیده شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1401090923311

برچسب‌ها