نمایشگاه موضوعی «کتاب نماز» در موزه بزرگ خراسان برگزار شد

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه موضوعی «کتاب نماز» از سوی شورای اقامه نماز این اداره‌کل با همکاری ستاد اقامه نماز استان در موزه بزرگ خراسان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی خراسان رضوی، سیدجواد موسوی امروز چهارشنبه نهم آذر ماه 1401 با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با تهیه بسته‌های کتاب با محوریت موضوع نماز در ادارات و مساجد برپا شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و فرهنگ نماز از اهداف برگزاری این نمایشگاه کتاب بوده است.

 او یادآور شد: موزه بزرگ خراسان کتابخانه‌ای تخصصی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیش از شش هزار جلد کتاب است. هم‌چنین با توجه به استقبال عمومی به این موزه فاخر و حضور مستمر بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در این مجموعه، بستر مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های موضوعی و مناسبتی در اختیار این اداره‌کل قرار دارد و تلاش برای بهره‌برداری حداکثری از این فضای مناسب و دیگر فضاهای فرهنگی در اختیار، مورد توجه جدی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010909770242

برچسب‌ها