قدردانی FIA از ارائه طرح سفیران ایمنی جاده‌ها از سوی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی

رئیس فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA) از طرح ارسالی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در حوزه ایمنی جاده‌ای استقبال و قدردانی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، محمد بن سلیم رئیس فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی با ارسال نامه‌ای خطاب به محمد‌حسین صوفی رئیس هیأت‌مدیره و مدیر عامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی از طرح ارسالی این کانون «با عنوان برنامه سفیران ایمنی جاده‌ها» و تلاش برای ارتقا فرهنگ رانندگی ایمن تشکر و قدردانی کرد.

 در بخشی از نامه رئیس فیا آمده است: پروژه پیشنهادی شما به دلیل هدف والایی که در خدمت‌رسانی به همه شهروندان ایرانی و جلب همکاری آنان به‌عنوان سفیران ایمنی جاده‌ها دارد، مورد تأیید قرار گرفته است. معتقدم این گونه طرح‌ها از طریق مشارکت و حمایت همه‌جانبه جامعه که به دنبال حل یک چالش بزرگ در زمینه حفظ جان کاربران راه است، در نهایت منجر به ایجاد تحول اجتماعی در حوزه ایمنی جاده‌ای که آرزوی همگی ماست، خواهد شد.

بیش از 50 کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی از کشورهای مختلف جهان در فراخوان فیا شرکت کردند و طرح پیشنهادی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ایران، در زمینه ایمنی جاده‌ای با محوریت آموزش رانندگان و برگزاری کمپین‌های آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، به فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA) ارائه شد و مورد توجه کارشناسان، مدیران و ریاست این فدراسیون جهانی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 1401092062282

برچسب‌ها