احداث یک مجتمع گردشگری در ورودی شهرکرد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: برای طراحی و ساخت مجتمع گردشگری در ورودی مرکز چهارمحال و بختیاری با همکاری شهرداری شهرکرد اقدام لازم انجام خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان شامگاه سه‌شنبه 22 آذرماه 1401 در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرکرد تأکید کرد: توجه به حوزه گردشگری از مهم‌ترین اولویت‌ها در توسعه چهارمحال و بختیاری و شهرکرد مرکز استان به‌شمار می‌رود.

او افزود: در این راستا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری آماده دریافت برنامه‌ها و طرح‌های نُخبگان استان و شهرکرد است.

معاون صنایع‌‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: انجام برنامه‌های توسعه‌ای حوزه‌های زیرمجموعه این اداره‌کل در شهرکرد به همکاری شهرداری نیاز دارد.

اسماعیل رمضانی تأکید کرد: استفاده از فرصت‌های موجود و افزایش تعامل با شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد برای عملیاتی شدن طرح‌ها ضروری و تاثیرگذار است.

او یادآور شد: در این راستا برنامه زمان‌بندی طرح‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرکرد تا پایان آذرماه جاری تدوین و برای اجرا ارائه می‌شود.

رمضانی تصریح کرد: قفل چالشتری از حالت کاربردی به تزئینی تبدیل شده است و دوره‌های آموزشی مربوط به قفل‌سازی چالشتری سنتی برگزاری و کارآموزانی تربیت و آموزش داده شده‌اند که آماده ورود به بازار کار هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010923748878

برچسب‌ها