عملیات عمرانی احداث بازارچه صنایع‌دستی اشنویه به‌زودی آغاز می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: با توجه به مصوبات سفر استاندار به اشنویه و تخصیص اعتبارات، احداث بازارچه محلی برای فروش صنایع دستی و مشاغل خانگی با مشارکت شهرداری این شهرستان در پارک شیخ عبدالعزیز به‌زودی آغاز می‌شود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری 29 آذر 1401 در حاشیه بازدید از محل احداث بازارچه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی اشنویه با اعلام این مطلب اظهار کرد: سعی می‌شود تا احداث این بازارچه تا پایان سال به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: احداث این بازارچه نقش مهمی در معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی شهرستان داشته و نیز مکانی برای حضور گردشگران خواهد شد.

او ادامه داد: اشنویه غنی از آثار باستانی و کتیبه‌های تاریخی بوده و از این لحاظ جایگاه بالایی در سطح استان دارد.

فرماندار اشنویه هم در این بازدید گفت: براساس مصوبه سفر استاندار به شهرستان، اقدام لازم در راستای تکمیل زنجیره تولید، بازاریابی و فروش صنایع‌دستی، احداث بازارچه‌های محلی برای فروش صنایع‌دستی در پارک شیخ عبدالعزیز به‌صورت مشارکتی با شهرداری اشنویه انجام می‌شود.

سیدعلی ترابی تصریح کرد: فرمانداری اشنویه نیز برای توسعه و رونق گردشگری در شهرستان آماده همکاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401092937888

برچسب‌ها