استفاده از ظرفیت‌های خراسان جنوبی برای حضور در نمایشگاه گردشگری تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بر استفاده از ظرفیت‌های تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای حضور قدرتمند در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۴۰۱ تأکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، جواد اشرفی روز دوشنبه 5 دی‌ماه 1401 در دیدار با اعضای هسته اصلی برگزاری نمایشگاه گردشگری که به نمایندگی از استان در این رویداد ملی و بین‌المللی شرکت دارند، گفت: با توجه به اینکه گردشگری حوزه‌ای فرابخشی است، ضرورت دارد که تمام دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص حضور شایسته در نمایشگاه گردشگری تهران پای‌کار باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی افزود: گردشگری مهم‌ترین پیشران اقتصادی استان است و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها، مسیر رسیدن به توسعه در حوزه گردشگری را تسهیل می‌کند.

اشرفی به ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنایع‌دستی و میراث‌فرهنگی اشاره کرد و گفت: باید با روش‌های خلاقانه و ابداعات جدید سیمای گردشگری و صنایع‌دستی استان در نمایشگاه گردشگری به بهترین نحو ارائه شود.

هادی شاه‌وردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هم در این جلسه گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی وابسته از تاریخ 18 لغایت 21 بهمن‌ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و استان خراسان جنوبی، با حدود 400 مترمربع فضای درخواستی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

شاه‌وردی افزود: تلاش بر این است که تمام حوزه‌هایی که در جذب گردشگر برای استان مؤثر هستند به‌نوعی در این نمایشگاه حضور داشته باشند و در پاویون استان ظرفیت‌های خود را ارائه کنند.

او گفت: حوزه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان برای اولین بار در ادوار مختلف در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد و تلاش براین است با بتوانیم زمینه‌های جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری را در نمایشگاه مذکور فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 1401100713547

برچسب‌ها