جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ برگزار شد

جلسه ستاد استانی رویداد بین‌المللی اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو با حضور معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، استاندار اردبیل و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، صبح امروز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو با حضور معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، استاندار اردبیل، مدیرکل میراث‌فرهنگی استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

معاون گردشگری کشور در این جلسه گفت: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ یک فرصت مهم برای اردبیل و ایران است و ما در این راستا به دنبال برگزاری تعدادی برنامه روتین نیستیم و می‌خواهیم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

علی اصغر شالبافیان افزود: اردبیل استان مهم و محوری در تاریخ ایران است و علاوه بر آن با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه گردشگری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شده است که باید از این فرصت استفاده شود.

او تاکید کرد: از نظر تامین اعتبار برای اجرای برنامه‌ها با تمام توان پیگیر هستیم و اگر برنامه‌های شاخصی پیش‌بینی شود، مشکلی در تامین اعتبار وجود ندارد.

شالبافیان افزود: در این جلسه برنامه‌های اجرایی رویداد بررسی شد و به تفاهمی با استان برای انتخاب و اجرای برنامه‌های مهم رسیدیم تا روی آن‌ها تمرکز کنیم و همچنین مقرر شد جلسه‌ای با مجمع نمایندگان استان شکل بگیرد تا از ظرفیت آنها نیز برای برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ استفاده کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011015292237

برچسب‌ها