برپایی نمایشگاه تولیدات مشاغل خانگی در شهرستان بافق

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق از برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، لیلی رنجبر روز یکشنبه 18 دی‌ماه با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و عرضه محصولات مشاغل خانگی به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن در 25 غرفه و با شرکت 30 بانوی تولیدکننده شهری و روستایی بافق برپاشده است.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بافق افزود: نمایشگاه مشاغل خانگی با هدف معرفی بیشتر آثار و رونق در فروش محصولات صنایع‌دستی، توسعه تولید داخلی، ارتقای جایگاه بانوان در اقتصاد خانواده و افزایش روحیه خودباوری آن‌ها با هدف ارتقای کیفیت تولیدات و توانمندسازی بانوان خانه‌دار و سرپرست خانوار برگزار شد.

رنجبر ادامه داد: محصولات این نمایشگاه شامل تولیدات خانگی بانوان شهرستان و روستاهای شادکام، قطرم، هنسک، کوشک و… ازجمله صنایع‌دستی، داروهای گیاهی، فرآورده‌های لبنی، پوشاک و دیگر محصولات است.

 رنجبر با اشاره به اینکه بها دادن به مشاغل خانگی و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک از مهم‌ترین راهکارهای اقتصاد مقاومتی است، ادامه داد: مشاغل خانگی نقش مهمی در توسعه تولید داخلی، افزایش روحیه خودباوری به‌ویژه در بانوان و احیای برخی هنرها و صنایع‌دستی خانگی که امروزه در جامعه کم‌رنگ شده‌اند، ایفا می‌کند.

این نمایشگاه از امروز تا 25 دی‌ماه ساعت ۱۶ تا ۲۱ دایر است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011018104523

برچسب‌ها