نمایشگاه صنایع‌دستی بانوان خوشاب خراسان رضوی برگزار شد

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوشاب گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و تولیدات خانگی بانوان فعال در عرصه‌های اقتصادی این شهرستان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، محمدجواد کوشکی امروز شنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه با همکاری مسئولان ستاد خواهران نماز جمعه و بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه خوشاب و امور بانوان فرمانداری در حاشیه جایگاه نماز جمعه برگزار شد.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوشاب ادامه داد: نمایشگاه صنایع‌دستی و تولیدات خانگی بانوان فعال در عرصه‌های اقتصادی شامل ۱۰ غرفه شامل  رشته‌های فرت‌بافی، گلیم‌بافی، جاجیم‌بافی، نقاشی روی سفال، گوهرتراشی، کاموابافی، عروسک‌بافی، کیف‌دوزی، چرم دست‌دوز، لباس محلی و سوزن‌دوزی است.

کوشکی اظهار کرد: این نمایشگاه از ساعت 10 تا 16 پذیرای بازدیدکنندگان بود که مورد استقبال و بازدید نمازگزاران و مردم قرار گرفت.

او تصریح کرد:  امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، بخشدار مرکزی و تعدادی از مدیران و اعضای ستاد نماز جمعه نیز از نمایشگاه بازدید و به صاحبان غرفه شرکت‌کننده در نمایشگاه لوح اهدا کردند.

شهرستان خوشاب در فاصله حدود 200 کیلومتری از غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011024770576

برچسب‌ها