استقبال مردم از پنجمین جشنواره ملی برفی دنا بی‌نظیر بود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استقبال مردم از پنجمین جشنواره ملی برفی دنا بی‌نظير بود و اين استقبال بيانگر تاثيرگذاری برنامه‌های گردشگری در ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور عصر روز جمعه هفتم بهمن ماه ۱۴۰۱در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی برفی دنا در محل پیست اسکی کاکان اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های گردشگری با اولویت برنامه فرهنگی گام موثری در افزایش معرفی ظرفیت‌های گردشگری و رونق اقتصادی این صنعت در استان  دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد استقبال پر شور همه اقشار مخصوص نوجوانان از جشنواره برفی دنا را نشان از نیاز جامعه به اینگونه برنامه ها عنوان كرد و گفت: اجرای همه ساله اینگونه برنامه های گردشگری حركت خوب و اثرگذار در ارتقای فرهنگ گروه‌های مخاطب خواهد بود.

طالبی‌پور بیان کرد: در این جشنواره برنامه‌های کاربردی فرهنگی از جمله ساخت تندیس‌های برفی، پخت غذاهای محلی، اجرای موسیقی سنتی، ایستگاه نقاشی کودک و نوجوان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار شد که مورد استقبال تعداد زیادی از گردشگران و مردم قرار گرفته است.

او ادامه داد: به برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011107400924

برچسب‌ها