تورهای گردشگری دانشجویی در آذربایجان غربی برگزار شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: در راستای ترویج سفرهای ارزان‌قیمت می‌توان تورهای گردشگری دانشجویی در سطح استان برگزار کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، مرتضی صفری ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ در دیدار با رسول پیرمحمدی، رئیس دانشگاه آفاق ارومیه اظهار کرد: امروزه باید با هم‌افزایی برای پیشبرد اهداف مشترک همکاری کرد و در این راستا این اداره‌کل و دانشگاه آفاق ارومیه با امضای تفاهم‌نامه مشترکی می‌تواند اقدامات خوبی را در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام دهد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: باید نگاه علمی به موضوعات در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داشت و برای توسعه و رونق این حوزه‌ها از روش‌های نوین استفاده کرد و دانشگاه در این زمینه می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند. 

او ادامه داد: برگزاری تورهای گردشگری ارزان‌قیمت، انجام طرح‌های پژوهشی و مرمتی و برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله محورهای همکاری مشترک می‌تواند باشد. 

رئیس دانشگاه آفاق ارومیه نیز در این دیدار ضمن استقبال از افزایش همکاری‌ها تصریح کرد: در دانشگاه آفاق در حال حاضر سه هزار و ۲۰۰ دانشجو در حال تحصیل هستند و این یک ظرفیت بی‌نظیر است. 

رسول پیرمحمدی خاطرنشان کرد: این دانشگاه همچنین در برگزاری مسابقات ملی دانشجویی در زمینه حوزه‌های اختصاصی می‌تواند با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همکاری داشته باشد. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011110378919

برچسب‌ها