هنرمندان و فعالان گردشگری اصفهان در نمایشگاه حضور دارند/ 2200 متر غرفه نمایشگاهی یکپارچه برای نصف جهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از حضور نهادهای دولتی و فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی امروز ۱۶ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱، با اعلام این مطلب گفت: با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با نهادهای دولتی و همچنین فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در یک غرفه یکپارچه به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: فعالان گردشگری استان در بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و همچنین نهادهای دولتی موثر در بخش گردشگری در فضایی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع و فعالان و هنرمندان صنایع‌دستی استان در فضایی به مساحت ۷۰۰ مترمربع در این نمایشگاه مشارکت خواهند کرد.

او افزود: امسال در یک اقدام بدیع و تازه تلاش شده تا تمام ۲۸ شهرستان استان با شعار اصفهان کانون گردشگری ایران و شهر جهانی صنایع‌دستی در این نمایشگاه مشارکت فعال داشته باشند، زیرا معتقدیم این نمایشگاه گام مهمی در توسعه گردشگری استان به‌ویژه برای فعالان گردشگری و صنایع‌دستی استان در نوروز پیش رو به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401111623330

برچسب‌ها