بهگزارش میراثآریا و بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی،گردشگری و صنایعدستی مازندران،مهران حسنی جمعه۲۱ بهمن۱۴۰۱ درباره حضور این استان در شانزدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری گفت: استان مازندران 800 متر مربع در سالن 40a را به خود اختصاص داده و امسال تنوع محصول در حوزه گردشگری را مد نظر قرار داده است. ما در حال حاضر 17 شهرداری و کلا ۳۶ غرفه در کل نمایشگاه داریم.
معاونت گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران افزود: یکی از نکات بارز نمایشگاه امسال نسبت به سالهای قبل حضور بسیار فعال شهرداریهای استان در نمایشگاه است که این یک امتیاز است که مازندرانیها از وجود آنها شاید مطلع نباشند.
او خاطر نشان کرد : ظرفیتها وقابلیتهایی در شهرهای استان وجود دارد که نمودی برای مسافر و گردشگر ندارند، با توجه به اینکه جمعیتی که وارد مازندران میشود بیش از 80 درصد از استانهای تهران و البرز هستند نیاز به این بود که این شهرها هم دیده شوند و به عنوان محل اسکان، اقامت و پذیرایی مقصد گردشگری سفر تبدیل شوند.
حسنی افزود : شهرداریهایی مثل گزنک که در امور جاده هراز است شاید هیچ وقت به چشم نمیآمد اما به نمایشگاه آمد و ظرفیت خود را نشان داد، همانند ل شهرداری امامزاده عبدالله یا شهرداری مرزن آباد که در نمایشگاه آمد و ظرفیت خود را نشان داد، این موارد امتیاز ویژه ای بود که نمایشگاه امسال داشت و توانست این ظرفیتها و قابلیتهای مقفول مانده استان مازندران را با همت شهرداران ارائه دهد.
مهران حسنی در ادامه عنوان کرد: نمایشگاه در واقع به عنوان رویداد گردشگری میخواهد ظرفیتها و قابلیتهای هر مکان ومقصدی را نشان دهد تا آنها از حالت بالقوه به بالفعل در بیایند، نمایشگاه به صرفه ترین وارزان ترین نوع تبلیغات است، چراکه به جای اینکه شما دنبال مشتری بروید، مشتری دنبال شما میآید و به جای تقاضا محوری، عرضه محوری اتفاق میافتد و این ویژگی در نمایشگاه ما اتفاق افتاد.
انتهای پیام/