نتیجه رویداد اردبیل 2023 باید در تولید ثروت و ایجاد اشتغال مشاهده شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: رویداد اردبیل 2023 با محوریت شهرستان اردبیل برگزار می‌شود و خروجی این رویداد بیش از همه در شهرستان اردبیل مشاهده خواهد شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 24 بهمن ماه 1401 در جلسه ستاد شهرستانی رویداد اردبیل 2023 در محل فرمانداری اردبیل، گفت: با توجه به انتخاب شهر اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، رویداد اردبیل 2023 با محوریت شهرستان اردبیل برگزار می‌شود و خروجی این رویداد بیش از همه در سطح شهرستان مشاهده خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: کمیته‌های ستاد شهرستانی رویداد اردبیل 2023 نیز مثل ستاد استانی مشخص شده‌اند و احکام و وظایف اعضای این کمیته‌ها ابلاغ می‌شود.

او تاکید کرد: اهداف رویداد اردبیل 2023 در سطح کلان مشخص شده‌اند که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به برندسازی گردشگری اردبیل، افزایش سهم گردشگر خارجی، احیای هویت تاریخی اردبیل، تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری، توسعه زیرساخت‌ها و تشکیل ستاد ملی اشاره کرد.

فرماندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: رسیدن به نتیجه مطلوب در رویداد اردبیل 2023 مستلزم تقسیم کار و وظایف است تا با هم‌افزایی بهترین عملکرد را در فرصت موجود داشته باشیم.

محمد اعتماد اعجازی افزود: معرفی اردبیل در سطح بین‌المللی باید در راس اهداف رویداد اردبیل 2023 باشد و خروجی این رخداد باید نهایتا در تولید ثروت برای مردم و ایجاد اشتغال نشان داده شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011124292703

برچسب‌ها