حمایت فرماندهی بسیج استان از هنرمندان صنایع‌دستی گیلان

نشست مشترک مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با فرمانده سپاه قدس برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، ولی جهانی دوشنبه اول اسفند 1401 در این نشست به نقش ارزنده بسیج اشاره کرد و افزود: در این نشست مشترک، ضمن تشریح اهداف مثبت این همکاری و کمک به رشد و توسعه اشتغال در جامعه هدف، به منظور هم‌افزایی در حوزه‌های گوناگون مباحثی مطرح شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: با توجه به کاندید شدن شهر رشت به عنوان شهر جهانی صنایع‌دستی و ورود ارزیابان یونسکو به این شهر، 3 نقطه شهر مزین به هنرهای صنایع‌دستی و سنتی می‌شود.

او بیان کرد: همچنین چند نمایشگاه نیز برای بازدید ارزیابان در موزه میراث روستایی گیلان، مجموعه کلاه‌فرنگی، میدان شهرداری، مجموعه بهاران و... بر پا می‌شود.

همچنین در این نشست سردار عبدا... پور فرمانده سپاه قدس گیلان اعلام کرد هنرمندان بسیج گیلان آمادگی کامل برای مشارکت در این رویداد بزرگ را دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین افزود: بسیج هنرمندان با توجه به رسالت ذاتی که همان اعتلای فرهنگ هنر ناب انقلاب اسلامی در عرصه جامعه است بر خود واجب می‌داند از همه هنرمندان به ویژه هنرمندان صنایع‌‌دستی که در حوزه اشتغال و تولیدات اقتصاد مقاومتی با جامعه همکاری دارند، حمایت کند.

انتهای پیام/

کد خبر 14011202709675

برچسب‌ها