بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان البرز، یحیی دارائی روز پنج شنبه 18 اسفند 1401 در جلسه تجدیدنظر کمیته رسیدگی به شکایات از تاسیسات گردشگری استان البرز، خدمات مناسب به گردشگران را از مهمترین وظایف دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری عنوان کرد و گفت: به همین دلیل نظارتهای مستمر بر تأسیسات گردشگری از جمله اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی استان صورت میگیرد.
به گفته سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی البرز یک کمیته بدوی و یک کمیته تجدید نظر برای رسیدگی به شکایات از تأسیسات گردشگری در اداره کل وجود دارد و اعضای هر کدام با توجه به آیین نامه تشکیل شدهاند.
دارایی با اشاره به برگزاری کمیته تجدید نظر در خصوص شکایت از یک دفتر خدمات مسافرتی گفت: همه موارد در این زمینه مدنظر قرار گرفت و رأی لازم بعد از بررسیهای تکمیلی صادر میشود.
او ابراز امیدواری کرد که تأسیسات گردشگری ارائه خدمات مطلوب به گردشگران را در دستور کار خود قرار دهند و تصریح کرد: گردشگران نیز باید توجه داشته باشند که حتما از تأسیسات گردشگری دارای مجوز از وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استفاده کنند؛ در غیر این صورت کسی در زمینه اتفاقات و آسیبهای احتمالی پاسخگو نیست.
انتهای پیام/
انتهای پیام/