دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهر زنجان ویژه نوروز 1402 برگزار شد

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان زنجان ویژه نوروز 1402 با حضور معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، علی عبدی‌پور عصر روز سه‌شنبه 23 اسفند ۱۴۰۱ گفت: مهم‌ترین رسالت ستاد اجرایی خدمات سفر تشویق مردم به سفر در ایام مختلف سال و مقاصد مختلف گردشگری است و باید با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان برای نیل به این هدف در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر استان تلاش کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری زنجان ادامه داد: با هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی و همراهی هم‌وطنان شاهد نوروزی پرنشاط و ایمن همراه با خاطرات خوش مسافران از شهرستان را در پیش داشته باشیم.

مهدی باقری در این جلسه گفت: در سفرهای نوروزی اولویت با مراکز اقامتی رسمی خواهد بود و اگر محدودیتی ایجاد شود از سایر ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد. برای ایجاد نشاط اجتماعی مراسم نوروزگاه در محوطه فضای باز موزه های زنجان انجام خواهد شد تا آداب‌ و رسوم محلی و سنتی به نمایش گذاشته شود و بازار تاریخی و بازارچه صنایع دستی شهر زنجان برای عرضه دست‌سازه‌های هنرمندان صنایع دستی استان در نوروز ۱۴۰۲ باز خواهد بود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان زنجان با تأکید بر تأثیر نظارت در اجرای دقیق برنامه‌ریزی‌ها و حصول نتیجه از اقدامات، افزود: نظارت بر تأسیسات گردشگری سطح استان توسط کمیته نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر و با حضور دستگاه‌های اجرایی مرتبط با تأکید بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت مستمر اجرایی خواهد شد.

او گفت: اقلام راهنمای سفر از قبیل نقشه، بروشور، کتابچه‌های راهنما و ... نیز برای ایام نوروز طراحی و چاپ شده که در ورودی شهر‌ و اماکن تاریخی و تفریحی شاخص، در اختیار مسافران و گردشگران قرار خواهد گرفت.

در این جلسه همچنین مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان آخرین اقدامات، طرح‌ها و برنامه‌های نوروزی را تشریح کردند.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011224931169

برچسب‌ها