تقدیر از شرکت‌کنندگان در ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بندرعباس

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، از شرکت‌کنندگان در ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بندرعباس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی روز شنبه 27 اسفندماه 1401 با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنایع‌دستی گفت: برگزاری ششمین نمایشگاه صنایع‌دستی در بندرعباس توسط این اداره‌کل، کاری بزرگ و ارزشمند بود که تعداد زیادی از هنرمندان، صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع‌دستی را گرد هم آورد و توانمندی‌های صنایع‌دستی استان و کشور را به نمایش گذاشت.  

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: این نمایشگاه صد غرفه در اختیار صنعتگران و هنرمندان قرار گرفت و هنرمندان صنایع‌دستی به‌صورت مستقیم به عرضه و معرفی تولیدات خود پرداختند.

او ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه علاوه بر معرفی توانمندی‌های هنرمندان صنایع‌دستی کشور، نقش بسزایی در اشتغال و توسعه صنایع‌دستی داشته است.

محسنی از شرکت تمامی هنرمندان سراسر کشور در ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بندرعباس تشکر کرد و افزود: امیدواریم میزبان آن‌ها در نمایشگاه‌های آینده باشیم و تلاش ما این است که برپایی نمایشگاه‌های ملی ادامه‌دار باشد.

ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی بندرعباس از 23 تا 26 اسفند به مدت چهار روز در بندرعباس برپا شد که شب گذشته به کار خود خاتمه داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011227395852

برچسب‌ها