افزایش ۲۷ درصدی ترددهای نوروزی در آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۴ فروردین ۱۴۰۲ ۶ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۵۳۵ مورد تردد توسط ۱۰۴ دستگاه ترددخوان ثبت شده که افزایش ۲۶.۵۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، پیمان آرامون با اعلام این مطلب اظهار کرد: در این مدت حجم ترددها ۱۷ درصد افزایش داشته است و یک میلیون و ۷۲ هزار و ۸۱۲ نفر مربوط به ترددخوان‌های خروجی و ورودی به کشور بوده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به کاهش ۱۷ درصدی تصادفات منجر به فوت افزود: سال گذشته در ایام نوروز تعداد فوتی‌ها ۱۷ نفر بود که در ۱۰ روز گذشته این آمار ۱۴ نفر بوده است. 

او گفت: در طرح نوروزی امسال تعداد تردد مرزی ۱۲۴ هزار و ۳۱۳ نفر بوده و از طریق پایانه‌های مسافربری ۱۶ هزار و ۵۱۱ سفر اتوبوس با ۱۲۵ هزار و ۵۰۹ مسافر جابه‌جه شده است. 

آرامون گفت: امسال ایستگاه‌های پویش همراهان سفر ایمن در پنج نقطه استان از جمله محور قوشچی، شهید کلانتری، رشکان، ایواوغلی و گردنه دوآب راه‌اندازی شده و در در قالب طرح نوروزی ۹۰۰ راهدار نفر روز فعال بوده‌اند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020105378573

برچسب‌ها