بهگزارش میراثآریا و بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان، علی خاکسار، گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۹ فروردین امسال ۱۵۰ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۴۸ بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی، ۸۸ بازدید نظارتی از رستورانها و مراکز پذیرایی و بین راهی و ۲۵ بازدید نظارتی از دیگر مراکز گردشگری همدان انجام شده است.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان ادامه داد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا ۹ فروردین سالجاری ۴ فقره تشویق، ۱۹ فقره تذکر و ۲ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.
خاکسار با تاکید به اینکه ارائه بهترین خدمات به گردشگران همواره جزء اولویتهای میراثفرهنگی است، افزود: مسافران در هتلها، اقامتگاههای سنتی، مهمانپذیر، هتل آپارتمان، اقامتگاههای بومگردی، متلها، خانه مسافر، اقامتگاههای موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی اسکان دارند و تلاش میشود خدمات مطلوبی دریافت کنند.
انتهای پیام/
انتهای پیام/