ارائه محصولات صنایع‌‌دستی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری زنجان در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی اکسپو 2023

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از ارائه توانمندی های صادراتی استان در زمینه صنایع‌‌دستی و فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری در نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی (اکسپو 2023) خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، سید سعید صفوی روز 17 اردیبهشت ماه پس از بازدید از نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی (اکسپو 2023) گفت: استان زنجان در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی به معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری و جاذبه‌های گردشگری و فعالیت‌های صنایع دستی خود پرداخته است که صنایع دستی فاخر زنجان به طور مستقیم در حوزه صادرات فعال هستند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: در این نمایشگاه در زمینه صنایع‌دستی، محصولات صادراتی و کشورهای هدف صادرات معرفی می‌شوند و هدف یافتن بازار جدید برای محصولات صنایع‌دستی و تقویت صادرات است.

او گفت: در زمینه گردشگری و سرمایه‌گذاری، استان زنجان اقدام به تهیه و تولید کلیپ‌های حرفه‌ای و معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری شده است.

صفوی بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی کار بسیار بزرگ است و تداوم آن در حوزه تجارت خارجی کشور بسیار موثر است. پنجمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو 2023) از تاریخ 17 تا 20 اردیبهشت سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020218931277

برچسب‌ها