نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات «ایران من» در قم برپا می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات با نام ایران من از سوی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در استان قم خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی اظهار کرد: در راستای برگزاری سلسله نمایشگاه‌های صنایع‌دستی ایران من در استان‌ها، نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات ایرانی تحت عنوان ایران من از سوی شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی و با مشارکت سازمان همیاری شهرداری‌های استان قم برپا می‌شود.

او ادامه داد: این نمایشگاه از ۳۱ خرداد تا ۵ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان  جنب استانداری قم پذیرای حضور بازدیدگنندگان خواهد بود.

ارجمندی افزود: با توجه به تاکیدات سید محمد شاهچراغی، استاندار قم به حمایت از هنرمندان و صنعتگران در این نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به عنوان سوغات در رشته‌های مختلف عرضه خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم در ادامه نقش پررنگ صنایع‌دستی در سوغات قم را مورد توجه قرار داد و گفت: استان قم با وجود صنایع‌دستی متنوع و ممتاز که نمونه آن در داخل و خارج وجود ندارد، ظرفیت و توانمندی خوبی در بخش سوغات دارد.

شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی قصد دارد سلسله نمایشگاه‌های ایران من را در سراسر ایران برگزار کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020225684232

برچسب‌ها