به گزارش میراثآریا و به نقل از مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، زاهد شفیعی با بیان این خبر گفت: این دوره که پیش از این نیز در حال برگزاری بوده است با اخذ نظرات متخصصان و ذینفعان حوزه مورد بازنگری قرار گرفته و شرح دوره جدید با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص و بهعنوان یکی از شرایط مورد نیاز برای مدیرفنی دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، مطابق با آییننامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفترهای خدمات مسافرتی، سیاحتی، جهانگردی و زیارتی مصوب 1380/3/27 هیئت وزیران و اصلاحات بعدی، طراحی شده است.
مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامهریزی گردشگری در خصوص محتوا و نحوه اجرای دوره افزود: این دوره آموزشی شامل 13 درس و مجموعاً 280 ساعت آموزش نظری و عملی (مهارتی) بوده و مؤسسات آموزشی گردشگری در سراسر کشور میتوانند در صورت دارا بودن شرایط لازم، برای اخذ مجوز برگزاری این دوره اقدام کنند.
همزمان با ابلاغ این دوره آموزشی، کتاب راهنمای جامع مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که زیر نظر دفتر مطالعات، آموزش و برنامهریزی گردشگری توسط گروهی از نویسندگان تألیف شده و انتشارات مهکامه آن را منتشر کرده است، به عنوان منبع درسی این دوره آموزشی، برای تدریس در کلاسها و برگزاری آزمون جامع پایان دوره تعیین شده است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/