1200 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری تصویب شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر رئیس‌جمهوری به شهرکرد 1200 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری این استان تصویب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان شامگاه دوشنبه هشتم خردادماه 1402 در بازدید از دفتر نمایندگی مؤسسه فرهنگی جام‌جم در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: تمامی رسانه‌های به‌ویژه این مؤسسه فرهنگی به آثار فرهنگی و تاریخی توجه جدی دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: توجه به آثار فرهنگی و تاریخی یکی از دغدغه‌های مسئولان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سطح ملی و استانی است.

جیلان تصریح کرد: مسئولان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای تحقق اهداف "شهرکرد شهر ملی نمد"، توسعه زیرساخت‌های گردشگری، مرمت بناهای تاریخی و ارتقای وضعیت تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در این استان تلاش شبانه‌روزی دارند.

او یادآور شد: از خبرنگاران و فعالان رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود تا مسئولان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان را در تحقق اهداف توسعه‌ای مرتبط با حوزه‌های زیرمجموعه این اداره‌کل کمک کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020309748131

برچسب‌ها