صدور 6 رای درکمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی همدان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: در استان همدان 60 واحد دفتر خدمات مسافرتی در حوزه انجام برنامه‌ریزی های سفر، اخذ ویزا و روادید، بلیت قطار و هواپیما وگشت فعالیت می‌کنند که از ابتدای سال‌جاری 30 شکایت را از آنان دریافت کرده‌ایم.

به‌گزارش میراث‌آریا وبه‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی خاکسار گفت: در این راستا، درصورت بروز هرگونه اختلاف و نیز نارضایتی شهروندان از دفاتر خدمات مسافرتی، شاکیان باید شکایت کتبی خود را به اداره کل ارائه کنند. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: به منظور رسیدگی به شکایت شهروندان کمیته‌های فنی بدوی و تجدید نظر رسیدگی به شکایت در استان دایر است و در صورت عدم رضایت از آرای این کمیته‌ها، شهروندان می‌توانند در کمیته عالی رسیدگی به شکایت مستقر در وزارتخانه میراث‌فرهنگی شکایت خود را مطرح کنند.

او ادامه داد: شروع روند شکایات شهروندان با ثبت شکایت در اداره کل میراث‌فرهنگی و طرح شکایت امکان‌پذیر است و شاکی بعد از طرح شکایت به تشکل انجمن حرفه‌ای دفاتر معرفی و در صورت عدم مصالحه، شکایت در کمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایت بررسی  و حکم صادر می‌شود.

خاکسار افزود: از ابتدای سال‌جاری 30 عنوان شکایت به این معاونت ارسال شده است که بعد از بررسی حل  وفصل و برای 6 شکایت هم رای صادر شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402041301378
دبیر مریم قربانی‌نیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha