بهگزارش میراثآریا وبهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، علی خاکسار گفت: در این راستا، درصورت بروز هرگونه اختلاف و نیز نارضایتی شهروندان از دفاتر خدمات مسافرتی، شاکیان باید شکایت کتبی خود را به اداره کل ارائه کنند.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان گفت: به منظور رسیدگی به شکایت شهروندان کمیتههای فنی بدوی و تجدید نظر رسیدگی به شکایت در استان دایر است و در صورت عدم رضایت از آرای این کمیتهها، شهروندان میتوانند در کمیته عالی رسیدگی به شکایت مستقر در وزارتخانه میراثفرهنگی شکایت خود را مطرح کنند.
او ادامه داد: شروع روند شکایات شهروندان با ثبت شکایت در اداره کل میراثفرهنگی و طرح شکایت امکانپذیر است و شاکی بعد از طرح شکایت به تشکل انجمن حرفهای دفاتر معرفی و در صورت عدم مصالحه، شکایت در کمیته فنی بدوی رسیدگی به شکایت بررسی و حکم صادر میشود.
خاکسار افزود: از ابتدای سالجاری 30 عنوان شکایت به این معاونت ارسال شده است که بعد از بررسی حل وفصل و برای 6 شکایت هم رای صادر شده است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/
نظر شما