بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری حمید لایق با اعلام این خبر تأکید کرد: مدیرکل، معاونان و تعدادی از کارشناسان این ادارهکل روز جمعه ۲۳ تیرماه در میز خدمت مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد پاسخگوی سؤالات و مطالبات مردم استان شدند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری افزود: مطالبههای شهروندان مراجعه کننده در میز خدمت ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان مرتبط با حوزههای سهگانه زیرمجموعه این ادارهکل بود.
لایق تصریح کرد: این میز خدمت برای رفع سریعتر مشکلات مردم بهصورت چهرهبهچهره، مستقیم و بیواسطه برپا شد.
او یادآور شد: مسئولان ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری همچنین با حضور در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از نزدیک و بیواسطه به سؤالات و خواستههای مردم استان پاسخ میدهند.
انتهای پیام/
نظر شما