دیدار معاون صنایع‌دستی با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور با مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف بررسی موضوعات مشترک برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا،‌ مریم جلالی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور روز یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ به همراه مدیران‌کل معاونت به‌منظور بررسی موضوعات مشترک برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

استفاده از ظرفیت های نوآورانه و خلاق گونه برای تولید فیلم و انیمیشن مشترک برای انتقال فرهنگ به کودکان و نوجوانان از جمله موضوعات مورد بحث بود این جلسه بود.

همچنین استفاده ازظرفیت‌های مراکز کانون در نقاط مختلف کشور برای معرفی و تدوین بسته‌های آموزشی با توجه به اقلیم هر منطقه، احیای نظام استاد-شاگردی و برگزاری جشنواره‌های مشترک در سطح ملی از دیگر موارد مطرح شده در راستای هم‌افزایی فی‌مابین دو مجموعه بود.

برنامه‌ریزی بلند مدت برای آشنایی کودکان با صنایع‌دستی، الگوبرداری مثبت از کشور چین،  استفاده از موضوعات صنایع‌دستی در جشنواره قصه‌گویی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

در این دیدار راهبردهایی با هدف همکاری به‌منظور تولید هدفمند، ایجاد خلاقیت و نوآوری در کودکان و تولید کتاب با موضوع صنایع‌دستی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402042602142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha