بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کرمانشاه، علی صابر روز شنبه ۳۱ تیرماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسارتی استان، اظهار کرد: افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.
معاون گردشگری استان کرمانشاه، گفت: رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران از اهمیت ویژهای برخوردار است که باید مورد توجه جدی دفاتر خدمات مسافرتی استان قرار گیرد.
او ادامه داد: یکی از شرایط ایجاد رونق اقتصادی در استان ارائه خدمات مناسب به گردشگران توسط تاسیسات گردشگری استان از جمله دفاتر خدمات مسافرتی است.
صابر با تاکید بر اینکه شکایت از دفاتر با جدیت مورد بررسی قرار میگیرد، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی وظیفه دارند در چهارچوب وظایف قانونی رضایت گردشگران را جلب کنند.
او تصریح کرد: نقش دفاتر خدمات مسافرتی بهعنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژهای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب میتواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کن،د.
معاون گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: برای افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به گردشگران جزو اولویتهای ما در استان است و امسال مجوزهای دفاتر خدمات مسافرتی با نظارت و سختگیریهای بیشتری صادر میشود.
در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، یک مورد شکایت مسافر از تور برگزار شده مشهد توسط دفتر خدمات خدمات مسافرتی و نحوه عملکرد هتل محل اقامت بود که به سرویسدهی و موارد بهداشتی اعتراض داشت، رسیدگی شد که با توجه به بررسی انجام شده هتل طبق قرارداد دفتر تامین شده بود، موضوع به شکل کتبی برای ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان رضوی برای بحث نظارت و پیگیری ارسال شد.
در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند.
انتهای پیام/
نظر شما