به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی البرز، جلسه کمیته فنی نظارت و رسیدگی به تخلفات و شکایات حوزه دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی روز گذشته سهشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ با حضور معاون گردشگری، اعضای بخش خصوصی و کارشناسان این حوزه برگزار و به یک پرونده شکایت و ۱۰ پرونده تخلف رسیدگی شد.
شهرام علیمحمدی به الزام آژانسهای خدمات مسافرتی به عمل به تعهدات تاکید کرد و گفت: در غیر این صورت مسافر حق شکایت دارد که از طریق اقدامانی از جمله تذکر، اخطار یا الزام به پرداخت خسارت با آنها برخورد میشود.
معاون گردشگری البرز با بیان اینکه کمیسیون در سه مرحله بدوی، تجدید نظر و عالی تشکیل میشود، افزود: حق اعتراض به رأی صادره توسط هر دو طرف طی ۱۵ روز از صدور رأی وجود دارد تا در کمیسیون تجدید نظر مورد بررسی قرار گیرد.
علیمحمدی ادامه داد: حتی اعتراض به رأی کمیسیون تجدید نظر هم با مراجعه به وزارت متبوع امکانپذیر است تا موضوع مجدد بررسی شود.
او همچنین فعالیت دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی را بر اساس دستور العملهای ابلاغی ضروری برشمرد و گفت: هرگونه تخلفی مورد رصد قرار گرفته و بر اساس ضوابط به آنها رسیدگی میشود.
انتهای پیام/
نظر شما