گسترش سرمایه‌گذاری در محور شرق اصفهان به توسعه گردشگری می‌انجامد

مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دومین مرحله از سفرش به شهرستان نائین و در بازدید از کاروانسرای تاریخی بلاباد، توسعه سرمایه‌گذاری را ضامن گسترش گردشگری در محور شرق اصفهان عنوان کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عزت‌الله ضرغامی در حاشیه این بازدید گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به حمایت از سرمایه‌گذاران به‌منظور توسعه گردشگری در شرق اصفهان نیازمندیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: در حال حاضر این کاروانسرا با ظرفیت اقامت 60 نفر گردشگر با پیشینه تاریخی 400 ساله توسط بخش خصوصی در حال احیاست، لذا تلاش می‌کنیم تا با جلب همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین ارائه تسهیلات وام تبصره 18 از بخش خصوصی حمایت کنیم.

گفتنی است وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ابتدای ورود به شهر تاریخی نائین، با حضور در امام‌زاده سلطان‌علی علیه‌السلام، ضمن ادای احترام به این امامزاده و بازدید از بنای تاریخی آن، با حضور در گلزار شهدای نائین که در صحن بزرگ این امامزاده قرار داشت به مقام شامخ شهیدان این شهر ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402052601469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha