گره‌گشایی از طرح‌های تحول‌آفرین گردشگری، رویکرد دولت مردمی در گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: گره‌گشایی از طرح‌های زیرساختی و تحول‌آفرین بخش گردشگری استان مانند رفع موانع توسعه جزیره آشوراده، رویکرد و اولویت مهم دولت سیزدهم برای رونق هر چه بیشتر این صنعت اشتغال‌زا و اقتصادمحور است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری روز یکشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۲ در نشست قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت در استانداری گلستان، گفت: با کمک دولت و همراهی مدیران استان، از زمان سفر استانی رئیس‌جمهوری در اسفند سال ۱۴۰۰ تاکنون، رفع مشکلات و موانع گردشگری گلستان آغازشده و بدون وقفه در حال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: گره ۲۵ ساله جزیره آشوراده با پیگیری استاندار و دستور رئیس‌جمهوری باز شده و عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های توسعه‌ای این جزیره در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

او با اعلام این‌که آشوراده تنها جزیره قابل سکونت دریای خزر است، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی، زیرساخت‌های سنگین گردشگری خارج از جزیره آشوراده و در سایت پشتیبان اجرایی می‌شود و علاوه بر آن قلعه تاریخی جزیره آشوراده برای بازدید علاقه‌مندان و حفظ این اثر تاریخی، مرمت و بازسازی خواهد شد.

ساوری تصریح کرد: صنعت اول استان گلستان باید گردشگری باشد و صدور مجوز بی‌نام برای ایجاد زیرساخت‌ها، بیانگر عمق نگاه دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و مدیریت ارشد استان برای استفاده حداکثری از این ظرفیت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402053001743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha