۳۰ میلیارد ریال برای ساخت، تکمیل و تجهیز سرویس‌های بهداشتی لرستان هزینه شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت، تجهیز و تکمیل سرویس‌های بهداشتی سطح استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور  با اعلام این خبر گفت: در همین راستا و از محل اعتبارات ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، یک میلیارد تومان به منظور ساخت و نصب تعداد صد تابلوی راهنمای سرویس‌های بهداشتی با مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان و خرید و نصب تجهیزات از جمله شیرآلات، شیلنگ، کاسه توالت ایرانی و فرنگی، لامپ، فن، آینه و ... مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: در خصوص ساخت، تکمیل و تجهیز سرویس‌های بهداشتی استان علاوه بر اعتبار ابلاغی وزارت میراث‌فرهنگی، مبلغ ۲میلیارد تومان از اعتبارات استانی نیز به‌منظور بهسازی، تکمیل و تجهیز سرویس‌های بهداشتی سطح استان هزینه شده است.

او ادامه داد: در راستای تکمیل و تجهیز کامل سرویس‌های بهداشتی سطح استان مبلغ ۴میلیارد تومان دیگر نیاز اعتبار نیاز است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با اشاره به فعالیت سامانه ۰۹۶۲۹ در خصوص ثبت نارضایتی گردشگران از وضعیت سرویس های بهداشتی افزود: در این سامانه تاکنون هیچگونه شکایتی در خصوص سرویس بهداشتی‌های سطح استان ثبت نشده است.

حسن‌پور اضافه کرد: تعداد ۱۸۰ بنر معرفی سامانه ۰۹۶۲۹ نیر چاپ شده که تاکنون تعداد صد بنر در محل سرویس بهداشتی‌های استان نصب شده است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد یکصد تابلو سرویس بهداشتی در سطح استان در دست ساخت و نصب می باشند اذعان کرد: ۱۱۸ مورد بازدید با ۲۰۰ ساعت در دو روز کاری توسط تیم‌های اعزامی از سوی بازرس اداره‌کل حراست وزارتخانه صورت گرفته است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یادآور شد: در سطح استان ۸۵ نقطه برای احداث سرویس بهداشتی شناسایی شده و موافقت‌های اداری آن با دستگاههای ذیربط نیز اخذ شده استکه از این تعداد، ۲۸ نقطه که ضرورت بیشتری برای احداث دارند، شناسایی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402082301250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha