واحدهای خدماتی بین راهی اردبیل ساماندهی می‌شود

معاون سرمایه‌گذاری اردبیل از برگزاری جلسه هماهنگی با اداره کل راهداری به منظور اجرای تفاهم نامه ساماندهی سرویس‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق گفت: براساس تفاهم نامه بین وزارت میراث‌فرهنگی و وزارت راه و شهرسازی با موضوع ساماندهی واحدهای خدمات رفاهی بین راهی با محوریت سرویس‌های بهداشتی جلسه استانی هماهنگی بین ادارات کل میراث‌فرهنگی و راهداری برگزار شد.

معاون سرمایه‌گذاری اردبیل افزود: این تفاهم نامه براساس تاکید مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی و با هدف ساماندهی سرویس‌های بهداشتی بین راهی و احداث سرویس‌های بهداشتی جدید منعقد شده است.

او تاکید کرد: در این جلسه توافقات اولیه با اداره کل راهداری استان برای اجرای مفاد تفاهم نامه انجام و مقرر شد با همکاری دو اداره کل کمیته مکان یابی برای تعیین محل‌های مناسب احداث سرویس‌های بهداشتی بین راهی تشکیل شود.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: همچنین نصب تابلوهای راهنمای سرویس‌های بهداشتی در جاده‌های استان و ارتقای خدمات بهداشتی در این واحدها از دیگر موارد مورد بحث بود که در این راستا نیز کمیته نظارت مشترک تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402090500259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha