به گزارش میراثآریا و بهنقل از روابطعمومی و اطلاعرسانی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان گیلان، ولی جهانی با بیان این خبر گفت: با هدف ارتقای کیفیت و کنترل قیمت خدمات، نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری تشدید شده و در مقایسه با سال قبل، ۳۰ درصد افزایش یافته است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان گیلان افزود: این نظارتها به صورت الکترونیکی و میدانی انجام میشود و سامانههای ما آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات احتمالی مردم از خدمات گردشگری هستند.
او بیان کرد: در حوزه نظارت، در دو ماهه اخیر، ۸۵۰ مورد بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده و در طی آن ۷۵ مورد تشویق، ۴۵ مورد تذکر، 20 مورد اخطار و دو مورد تعلیق صورت پذیرفته است.
جهانی تصریح کرد: ارزیابی و کنترل سطح خدمات ارائه شده به گردشگران در طول سال، از اولویتهای مهم ادارهکل استان به شمار میآید که گروه نظارت و بازرسی معاونت گردشگری استان طرح نظارتی خود را جهت ارزیابی کیفیت و کمیت نحوه خدماترسانی و ارائه سرویس مطلوب به مسافران در سراسر استان تشدید کرده است.
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان گیلان بیان کرد: طی بازدیدهای به عمل آمده توسط بازرسین و ناظرین دفتر نظارت و ارزیابی تاسیسات گردشگری، فعالیتهای مرتبط با ارائه خدمات مطلوب به گردشگران مانند نصب نرخهای مصوب، ارائه خدمات، دارا بودن مجوزهای لازم، کنترل قراردادها، بررسی تعهدات تورهای مسافرتی، مدیریت نیروی انسانی، کیفیت و کمیت خدمات، بهداشت و امکانات موجود در تاسیسات و مراکز گردشگری، نظافت نمازخانهها و سرویسهای بهداشتی سطح استان، از ابعاد و زوایای مختلف مورد سنجش و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/
نظر شما