جلسه کمیته ترافیک و حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان از برگزاری نخستین جلسه کمیته ترافیک و حمل و نقل جاده‌ای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان ویژه نوروز ۱۴۰۳ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، اسحاق ترکاشوند گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد مرکزی خدمات سفر کشور و در پیش رو بودن تعطیلات نوروز، جلسه کمیته ترافیک و حمل و نقل با حضور معاونان فرماندار، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و اعضای کمیته در فرمانداری شهرستان تویسرکان تشکیل شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان افزود: موضوع تسهیل در جابجایی مسافران در ایام نوروز با توجه به کاهش تعداد اتوبوس‌های بین شهری، ساماندهی ترمینال شهرستان، نظارت بر سرویس‌های بهداشتی از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

در ادامه معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تویسرکان گفت: با توجه به تعداد بالای افرادی که تویسرکان را به عنوان مقصد خود در ایام نوروز انتخاب می‌کنند، موضوع جابجایی مسافر یکی از مهمترین مسائل پیش رو در ایام تعطیلات است که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

اسماعیل بیگی تصریح کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان تویسرکان از تمام ظرفیت خود در راستای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران چه در ایام تعطیلات نوروز و چه طول سال استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101700883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha